Οι συμβουλές των ειδικών

Επιστροφή
 

Για όμορφα μαλλιά, υιοθετήστε ένα απαλό, προστατευτικό τελετουργικό

Είναι πολύ καλό να κάνετε καθημερινά μπάνιο, αλλά θα πρέπει να αποφεύγετε να χρησιμοποιείτε υπερβολικά ζεστό νερό ή ερεθιστικά σαμπουάν. Είναι προτιμότερο να χρησιμοποιείτε ειδικά σαμπουάν κατάλληλα για τριχόπτωση.
Αποφύγετε τα χτενίσματα που μπορεί να «τραυματίσουν» τα μαλλιά καθώς θα μπορούσαν να κάνουν την τρίχα πιο εύθραυστη και επιρρεπή στο σπάσιμο.

 

Μια μη ισορροπημένη διατροφή μπορεί να προκαλέσει ή και να επιδεινώσει την τριχόπτωση

Προσοχή στην κακή διατροφή! Μια πλούσια και καλά ισορροπημένη διατροφή είναι το κλειδί για καλή υγεία. Στην πραγματικότητα, η έλλειψη σιδήρου, πρωτεϊνών ή ακόμα και βιταμινών μπορούν να επιδεινώσουν την τριχόπτωση.
Τρώτε τροφές όπως κόκκινο κρέας, δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρι, πράσινα λαχανικά (μπρόκολο, φακές…), αυγά κ.λπ.

 

Ένας υγιής τρόπος ζωής

Τα μαλλιά είναι ευαίσθητα στην καταπόνηση, τη ρύπανση, τον καπνό, και το άγχος. Επομένως, φροντίστε τον εαυτό σας, μόνο καλό θα σας κάνει!

 

Το μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής δεν καταπολεμά αποτελεσματικά την τριχόπτωση

Το μασάζ είναι καταπραϋντικό και μπορεί να βελτιώσει την αγγειακή λειτουργία, επιτρέποντας την καλύτερη διείσδυση των δραστικών συστατικών.

 

Οι πισίνες δεν είναι βλαβερές για τα μαλλιά

Η πισίνα έχει κακή φήμη εξαιτίας των αντιβακτηριδιακών προϊόντων και του χλωρίου που χρησιμοποιούνται στο νερό. Δεν υπάρχει καμία σύνδεση μεταξύ υπερβολικής χρήσης της πισίνας και τριχόπτωσης. Η τριχόπτωση δεν είναι πιο διαδεδομένη στους επαγγελματίες κολυμβητές που προπονούνται πάνω από 8 ώρες την ημέρα. Παρόλο που κάποιοι κολυμβητές ξυρίζουν το κεφάλι τους, το κάνουν μόνο για να κερδίσουν ένα ή δύο εκατοστά του δευτερολέπτου χάρη στην υδροδυναμική.

 

Μην διακόπτετε την αγωγή σας

Εξαιτίας της διάρκειας του κύκλου της τρίχας, είναι φυσιολογικό να μην παρατηρήσετε άμεση βελτίωση στην αρχή της αγωγής. Επομένως, είναι σημαντικό να κάνετε την αγωγή σας συνεχόμενα και πάνω από όλα, χωρίς διακοπή.

 

Κληρονομικότητα

Η κληρονομικότητα παίζει αναμφισβήτητα μεγάλο ρόλο στην εμφάνιση φαλάκρας.
Συνιστάται ιδιαίτερα, να δράσετε πολύ νωρίς, από τα πρώτα κιόλας σημάδια τριχόπτωσης.

 

Χρησιμοποιείτε κατάλληλα προϊόντα

Τα σαμπουάν, τα συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν κυρίως σίδηρο και βιταμίνες (Β6, Β8, κ.λ.π.), όπως επίσης και αμινοξέα μπορούν να βοηθήσουν στην έναρξη ανάπτυξης της τρίχας.
Οι λοσιόν κατά της τριχόπτωσης είναι το κλειδί για μια ολοκληρωμένη, κατάλληλη αγωγή.

ΑΛΗΘΕΙΑ ή ΨΕΜΑΤΑ

 

Τα ζελ και τα προϊόντα διαμόρφωσης styling δεν προκαλούν τριχόπτωση

Τoζελ, το σπρέι, το κερί και τα λοιπά προϊόντα φιξαρίσματος των μαλλιών δε συμβάλλουν στην τριχόπτωση Η υπερβολική χρήση αυτών των προϊόντων μπορεί να κάνει τα μαλλιά σας ξηρά αλλά δεν προκαλεί την πτώση τους.
ΑΛΗΘΕΙΑ
 

Το ξύρισμα μπορεί να δυναμώσει τα μαλλιά

Στους ανθρώπους, τα ξυρισμένα μαλλιά ή οι τρίχες μεγαλώνουν χωρίς φθορά στις άκρες δίνοντας την εντύπωση πιο χοντρής τρίχας, αλλάδεν υπάρχει καμία αύξηση στην πυκνότητα. Ομοίως, για το μερικό ξύρισματου τριχωτού της κεφαλής, είτε αφορά punk ξύρισμα είτε κουρά του μοναχού.
ΨΕΜΑΤΑ
 

Φορώντας καπέλο, προκαλείται τριχόπτωση

Δεν προκαλείται τριχόπτωση φορώντας τακτικά καπέλο, σκούφο ή κράνος. Ωστόσο, μπορεί να οδηγήσει σε σπάσιμο των τριχών και την απώλεια όγκου λόγω υπερβολικής πίεσης/τριβής.
ΨΕΜΑΤΑ